Wine Tourism Destination Management and Marketing
Themengebiete: | Absatz / Marketing Dienstleistung Einzelhandel Großhandel Handel - Freihandel Handel / Einzelhandel Handel / Großhandel Marketing Marktforschung Tertiärer Sektor Tourismus / Wirtschaft Vermarktung |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 08.07.2019 |
EAN: | 9783030004361 |
Auflage: | 001 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 664 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Robinson, Richard N. S. Sigala, Marianna |
Verlag: | Springer International Publishing Springer International Publishing AG Springer Nature Switzerland |
Untertitel: | Theory and Cases |
Produktinformationen "Wine Tourism Destination Management and Marketing"
Combines theory and practice with research findings and international case studiesUpdates and enriches knowledge and practice on wine tourism by including chapters and case studies related to new technologies and social mediaConsolidates research from two major fields (research in wine and wine consumption, with research in wine tourism / destinations) in order to demonstrate the links, synergies and benefits of relating knowledge from these streams of research

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen