Why Marketing to Women Doesn't Work
Darroch, J.
Produktnummer:
18806dc7b802c6435092f8015b65ebf511
Autor: | Darroch, J. |
---|---|
Themengebiete: | growth marketing market segmentation |
Veröffentlichungsdatum: | 01.01.2014 |
EAN: | 9781349471034 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 231 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Untertitel: | Using Market Segmentation to Understand Consumer Needs |
Produktinformationen "Why Marketing to Women Doesn't Work"
This book addresses the challenges and subtleties behind marketing to women and confronts the idea that gender alone can be used as an indicator to target your market. Darroch provides practical insights into market segmentation and recommends a new approach that focuses on targeting human needs, not gender, in order to reach female customers.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen