Wetten van crisis PR
Scharr, Florian
| Autor: | Scharr, Florian |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 01.05.2020 |
| EAN: | 9786139421411 |
| Sprache: | metaCatalog.groups.language.options.dutch; flemish |
| Seitenzahl: | 356 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | GlobeEdit |
| Untertitel: | Hoe succesvol te communiceren |
Produktinformationen "Wetten van crisis PR"
Crisis PR. Hier wordt de beslissing over het succes en zelfs het voortbestaan van bedrijven genomen, want in onze sterk ontwikkelde overstroommarkten is het imago het belangrijkste inkoopcriterium. Maar het is juist door foutieve crisis PR dat veel incidenten eerst escaleren tot sociale schandalen - van alles wat er gebeurt, versterkt de bedrijfscommunicatie de immateriële schade en dus de materiële schade.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen