Using Peer Assessment to Inspire Reflection and Learning
Topping, Keith
| Autor: | Topping, Keith |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 16.07.2018 |
| EAN: | 9780815367659 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 168 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | Routledge |
Produktinformationen "Using Peer Assessment to Inspire Reflection and Learning"
There is increasingly strong evidence that K-12 learners who assess each other's work and then engage in related reflections, discussions, and negotiations benefit mutually from the process. In this practical volume, Keith J. Topping provides suggestions for implementing effective peer assessment across many classroom contexts and subjects. Using Peer Assessment to Inspire Reflection and Learning offers pre- and in-service teachers a variety of teaching strategies to best fit their particular students and school environments along with straightforward tools to evaluate peer assessment's impact on their classrooms.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen