Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Understanding the Role of Business Analytics

106,99 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 18e965711d5051483d9e4e50e446e92258
Themengebiete: Business Analytics Business Applications Data Mining HR Analytics Predictive Modelling Structural Equation Modeling
Veröffentlichungsdatum: 19.01.2019
EAN: 9789811346149
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 205
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Herausgeber: Chahal, Hardeep Jyoti, Jeevan Wirtz, Jochen
Verlag: Springer Singapore
Untertitel: Some Applications
Produktinformationen "Understanding the Role of Business Analytics"
This book encompasses empirical evidences to understand the application of data analytical techniques in emerging contexts. Varied studies relating to manufacturing and services sectors including healthcare, banking, information technology, power, education sector etc. stresses upon the systematic approach followed in applying the data analytical techniques; and also analyses how these techniques are effective in decision-making in different contexts. Especially, the application of regression modeling, financial modelling, multi-group modeling, cluster analysis, and sentiment analysis will help the readers in understanding critical business scenarios in the best possible way, and which later can help them in arriving at best solution for the business related problems. The individual chapters will help the readers in understanding the role of specific data analytic tools and techniques in resolving business operational issues experienced in manufacturing and service organisations in India and in developing countries.  The book offers a relevant resource that will help readers in the application and interpretation of data analytical statistical practices relating to emerging issues like customer experience, marketing capability, quality of manufactured products, strategic orientation, high-performance human resource policy, employee resilience, financial resources, etc.  This book will be of interest to a professional audience that include  practitioners, policy makers, NGOs, managers and employees as well as academicians, researchers and students.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen