Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Understanding Media Users

51,50 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 16A6224042
Autor: Wilson, Tony
Themengebiete: Sociology
Veröffentlichungsdatum: 01.09.2008
EAN: 9781405155670
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 232
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Verlag: Wiley
Untertitel: From Theory to Practice
Produktinformationen "Understanding Media Users"
Understanding Media Users: From Theory to Practice focuses on the blurred concept of the "active audience" at the core of media studies. Charting the complex terrain of screen reception theory and applied research, this new volume offers wide-ranging criticism of media effects. It highlights connections and contrasts between European communications and US consumer theory, reading books and using screens, philosophy and new media research, and between the process and politics of viewing. A philosophically informed pointer to the diverse thinking on audiences that has emerged over the past quarter century, Understanding Media Users is also a guide to qualitative investigation through focus groups and student-conducted interviews. Crossing cultures and generations, and enriched by Asian perspectives, the book examines Western hypotheses on media use.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen