Trust 2.0
Karin, Frick, Hauser, Mirjam
Anzahl | Stückpreis |
---|---|
Bis 1 |
0,00 €*
|
Ab 1 |
0,00 €*
|
Nicht mehr verfügbar
Produktnummer:
18d952b0bf80ea4d84892103d8b4951948
Autor: | Hauser, Mirjam Karin, Frick |
---|---|
Themengebiete: | Consumption Niche market Trust |
Veröffentlichungsdatum: | 08.08.2007 |
EAN: | 9783718470358 |
Auflage: | 1 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 80 |
Produktart: | Unbekannt |
Verlag: | gdi |
Untertitel: | Customer trust and how consumers find their bearings in the Age of the Niche |
Produktinformationen "Trust 2.0"
http://www.gdi.ch/en/Think-Tank/Publications/Vertrauen-2.0/29 Where tomorrow's customers will place their trust Whom do customers still trust? Where do they find experts to give them advice? How important are opinions of friends? Mistrust among consumers is on the increase. Meat no longer fit for consumption, exorbitant salaries for managers and media manipulation all undermine confidence in suppliers. Trust in sales people and manufacturers is waning. Consumers no longer believe that suppliers have any interest in the individual customer. Instead, they seek advice and information from other customers. By analysing the results of a poll amongst a representative sample of customers, the study throws light on their behaviours and attitudes and draw conclusions for the future.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen