Total Revenue Management (TRM)
Helmold, Marc
Produktnummer:
183010a50a33f94df4bdff99c3e7592c72
Autor: | Helmold, Marc |
---|---|
Themengebiete: | Distribution Market Channels Pricing Revenue Management Revenue Streams Total Revenue Management |
Veröffentlichungsdatum: | 04.06.2021 |
EAN: | 9783030469870 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 191 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | Case Studies, Best Practices and Industry Insights |
Produktinformationen "Total Revenue Management (TRM)"
This book explores total revenue management (TRM), an emerging concept in revenue management that incorporates existing principles and tools of revenue management across all profit streams. It is a professional's guide to using TRM in an optimal and innovative manner to gain competitive advantage. Readers will gain comprehensive insights into the strategies, tools and principles of TRM including existing and emerging revenue streams across the value chain. The author offers a transparent and holistic explanation of pricing strategies, segmentation methods and distribution principles which enable implementation of TRM in organizations.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen