The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language
Jilin, Li
Produktnummer:
18f75f401e706d45df81500b8a54d817de
Autor: | Jilin, Li |
---|---|
Themengebiete: | Chinese Language Teaching Happy Teaching Method Native Language Learning Situational Literacy Situational Teaching Young Learners learning and instruction |
Veröffentlichungsdatum: | 08.09.2017 |
EAN: | 9783662556023 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 169 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer Berlin |
Produktinformationen "The Theory and Practice for Children’s Contextualized Learning of Their First Language"
This book discusses situational instruction – a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning – in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on contextualized literacy, reading and writing. It also includes the findings of studies by practitioners with over 30 years of practical research experience, providing a valuable resource for anyone with an interest in Chinese teaching.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen