The Social Project Manager
Taylor, Peter
| Autor: | Taylor, Peter |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 16.12.2015 |
| EAN: | 9781472452221 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 202 |
| Produktart: | Gebunden |
| Verlag: | Routledge |
| Untertitel: | Balancing Collaboration with Centralised Control in a Project Driven World |
Produktinformationen "The Social Project Manager"
The Social Project Manager describes a non-traditional way of organising projects, managing project performance and progress. A way that enables delivery, at the enterprise level, of a common goal for the business; one that harnesses the performance advantages of a collaborative community. Peter Taylor draws on research from projects and the worlds of social media and communication to paint a vivid and practical guide to the why and how of social project management. He provides an explanation of the benefits, the tools and the constraints so that readers can navigate through to an approach that is sensitive to the culture of their organization and the nature of the projects that they run.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen