The New Literary Middlebrow
Driscoll, B.
Produktnummer:
1888f70c39de8541878a536d4b435a2e7b
Autor: | Driscoll, B. |
---|---|
Themengebiete: | Case Studies bibliography festival future knowledge media women |
Veröffentlichungsdatum: | 01.01.2014 |
EAN: | 9781349486847 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 234 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Untertitel: | Tastemakers and Reading in the Twenty-First Century |
Produktinformationen "The New Literary Middlebrow"
The middlebrow is a dominant cultural force in the twenty-first century. This book defines the new literary middlebrow through eight key features: middle class, feminized, reverential, commercial, emotional, recreational, earnest and mediated. Case studies include Oprah's Book Club, the Man Booker Prize and the Harry Potter phenomenon.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen