The New Influencing Toolkit
Baker, T.
Produktnummer:
186959860d494c49c39310090d1da8f76e
Autor: | Baker, T. |
---|---|
Themengebiete: | organization organizations rating strategy |
Veröffentlichungsdatum: | 02.02.2015 |
EAN: | 9781137470140 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 279 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Untertitel: | Capabilities for Communicating with Influence |
Produktinformationen "The New Influencing Toolkit"
Without influence, managers are ineffective. In today's workplace, managers need to influence up, down and increasingly, sideways as organizations become less hierarchical. This book is expertly designed to diagnose and develop managerial influence, focusing on four key strategies: investigating, calculating, motivating and collaborating.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen