The Market Research Toolbox
Mcquarrie, Edward F.
Autor: | Mcquarrie, Edward F. |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 12.10.2011 |
EAN: | 9781412991735 |
Auflage: | 003 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 274 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Sage Publications, Inc |
Untertitel: | A Concise Guide for Beginners |
Produktinformationen "The Market Research Toolbox"
In an Internet age, many more people than ever before are involved in the design and conduct of market research. This book provides an overview for busy managers and MBA students seeking a place to begin. It shows how to think about market research in the context of business decisions, describes the essential market research techniques, skills, and applications, and pays special attention to business-to-business markets and technology products.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen