Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

The Ethics of Internet Research

40,50 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 1832ffa029a29b4192b232a9b748ba4240
Autor: McKee, Heidi Porter, James E.
Themengebiete: Internet research World Wide Web casuistry ethics human subjects informed consent methodology research ethics rhetoric
Veröffentlichungsdatum: 29.08.2009
EAN: 9781433106606
Sprache: Englisch
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Verlag: Peter Lang Publishing Inc. New York
Untertitel: A Rhetorical, Case-Based Process
Produktinformationen "The Ethics of Internet Research"
Drawing from interviews with Internet researchers from across the globe who work in diverse disciplines and in a wide array of online venues, this book examines ethical issues and questions that Internet researchers may encounter throughout the research process. Although the ethics of Internet research are complex, the aim of the book is to provide a rhetorical, case-based process to aid researchers in ethical decision making. In doing so, the book provides Internet researchers with useful resources and heuristics for engaging in ethical practices, interactions, and problem solving for their research.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen