The Entrepreneurial University
Produktnummer:
18af81bc54c8b44d62a980268e99274b8e
Themengebiete: | Class Education Engagement Gender Inequality Marketisation Public Sociology Race Sexuality Students |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 01.01.2014 |
EAN: | 9781349446391 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 284 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Taylor, Y. |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Untertitel: | Engaging Publics, Intersecting Impacts |
Produktinformationen "The Entrepreneurial University"
The entrepreneurial university has been tasked with making an impact. This collection presents professional-personal reflections on research experience and interpretative accounts of navigating fieldwork and broader publics, politics and practices of (dis)engagement primarily through a feminist, queer and gender studies lens.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen