The Currie Service Model for Service Managers
Currie, Robert
| Autor: | Currie, Robert |
|---|---|
| Themengebiete: | Business / Economics / Finance |
| Veröffentlichungsdatum: | 01.05.2019 |
| EAN: | 9780578507019 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 182 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | Currie Management |
| Untertitel: | Achieving Profit Potential in Industrial Service |
Produktinformationen "The Currie Service Model for Service Managers"
Currie Management Consultants, with 50+ years of experience, advises dealers and distributors to enhance business performance. Founder Bob Currie shares expert insights on service management in the industrial equipment industry in this book.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen