The Brains Behind Great Ad Campaigns
Berman, Margo, Blakeman, Robyn
| Autor: | Berman, Margo Blakeman, Robyn |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 16.07.2009 |
| EAN: | 9780742555518 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 224 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | Rowman & Littlefield |
| Untertitel: | Creative Collaboration Between Copywriters and Art Directors |
Produktinformationen "The Brains Behind Great Ad Campaigns"
Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser 'Clydesdale and Dalmatian' spots, the 'PEDIGREE' Adoption Drive' program, or the breakthrough UPS 'Whiteboard' campaign.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen