Technology, Commercialization and Gender
Produktnummer:
1888921feb957b467baa80d381116bc059
Themengebiete: | Women entrepeneurship gender construction gender identity participation workplace |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 03.08.2018 |
EAN: | 9783319842752 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 248 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Ranga, Marina Wynarczyk, Pooran |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | A Global Perspective |
Produktinformationen "Technology, Commercialization and Gender"
Addresses stereotypes and inequalities that prevent participation of women in technological advancementIdentifies good practice in university, industry, and government in order to promote and enhance participation of womenEmphasises the importance of greater engagement and participation of women in commercialisation of new technologies

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen