Teaching Children Who Are Hard to Reach
Marlowe, Michael J., Hayden, Torey
| Autor: | Hayden, Torey Marlowe, Michael J. |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 23.10.2012 |
| EAN: | 9781452244440 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 240 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | Corwin |
| Untertitel: | Relationship-Driven Classroom Practice |
Produktinformationen "Teaching Children Who Are Hard to Reach"
Create lasting, positive change for our most troubled students! How do you move beyond traditional classroom management to create a learning environment that engages our hardest-to-reach students—students who may be struggling due to emotional disturbances, disabilities, or environmental circumstances? Marlowe and Hayden have the answer: through a relationship-driven classroom. With the help of their book, you will: Gain a meaningful understanding of troubled students and how to reach and teach them Learn how to change inappropriate behavior rather than just control it Develop the essential skills for building successful classroom relationships Become more reflective about teaching and learning with challenging children
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen