Teachers’ Pedagogical Beliefs
Produktnummer:
1886ee374fe67b415ba45c9accedec4152
Themengebiete: | Job-related Beliefs Pre-Service Teachers Professional Motivation Professionalism Student Orientation Teacher Education Teacher Knowledge Teacher Trainig Courses Technology Teaching Work-related Coping Behaviour |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 05.10.2012 |
EAN: | 9783830926962 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 208 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | König, Johannes |
Verlag: | Waxmann |
Untertitel: | Definition and Operationalisation – Connections to Knowledge and Performance – Development and Change |
Produktinformationen "Teachers’ Pedagogical Beliefs"
This work provides an in-depth empirical examination of different aspects of teachers’ pedagogical beliefs. The authors are recognised experts in their respective fields from the US, Germany, Ireland and Switzerland. The contributions cover a broad range of issues, distinguishing between in-service and pre-service teachers, examining the results of national surveys and international comparisons of teachers’ pedagogical beliefs, and making use of different methodologies when it comes to operationalisation and measurement. The findings are essential reading for researchers in the fields of education and psychology, pre-service and in-service teachers and teacher trainers.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen