Teacher Noticing: Bridging and Broadening Perspectives, Contexts, and Frameworks
Produktnummer:
18409502e49c424d6f8b7100742055f27b
Themengebiete: | Classroom noticing Equitable learning Frameworks for noticing Mathematics education Measuring teacher noticing Noticing in STEM education Science education learning and instruction |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 24.05.2017 |
EAN: | 9783319467528 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 536 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Fisher, Molly H. Schack, Edna O. Wilhelm, Jennifer A. |
Verlag: | Springer International Publishing |
Produktinformationen "Teacher Noticing: Bridging and Broadening Perspectives, Contexts, and Frameworks"
This book reflects on the continuing development of teacher noticing through an exploration of the latest research. The authors and editors seek to clarify the construct of teacher noticing and its related branches and respond to challenges brought forth in earlier research. The authors also investigate teacher noticing in multiple contexts and frameworks, including mathematics, science, international venues, and various age groups.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen