Teacher Education in Professional Learning Communities
Huang, Xuefeng
Produktnummer:
184b7b78d3e0c344b79c6bf2b6b78c2256
Autor: | Huang, Xuefeng |
---|---|
Themengebiete: | Reciprocal Learning Project cross-system learning professional identity school based professional learning communities topological space |
Veröffentlichungsdatum: | 06.07.2018 |
EAN: | 9783319918563 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 209 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | Lessons from the Reciprocal Learning Project |
Produktinformationen "Teacher Education in Professional Learning Communities"
Examines in-service teachers’ cross-cultural professional learning, bringing professional learning communities (PLC) research into the international setting, and integrating a comparative education lens into the investigation of international teacher communitiesDiscusses impact of the nascent Canada-China school network on teacher knowledge, practice, motivation to participate, and cosmopolitan professional identityArgues for the promise of reciprocal learning space and presents a model meant to improve the practice of internationally networked PLCs (INPLCs) and enhance the research on INPLCs from a reciprocal learning lens

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen