Sustainable marketing
Adewole, Olukorede
| Autor: | Adewole, Olukorede |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 17.12.2019 |
| EAN: | 9786200484437 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 116 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | LAP LAMBERT Academic Publishing |
| Untertitel: | An overview, references and realities & insights in the light of a dream 21st century perspective |
Produktinformationen "Sustainable marketing"
The book gives an indepth and explicit description of the concept of sustainable marketing, the situations and realities met and expresses huge expectations, concerns, issues or anxieties seen and desires for a dream 21st century. Sustainable marketing: 'An overview, references and realities & insights in the light of a dream 21st century perspective!'. It is a continuation of the 1st series recently written. It gives an indepth clue and illustration on how the business and human crave for economic sources and sustenance of basic economic needs impact the environment and climate in particular. Some interesting articles, poems, captions with enthralling stories and illustrations were presented in the text.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen