Supporting Young Learners in Speaking English
Kullick, Andreas
Produktnummer:
18f6ae9577cbd04faea7edcd997230e818
Autor: | Kullick, Andreas |
---|---|
Themengebiete: | Digitale Medien Englischunterricht Grundschule Heterogenität Lernaufgaben Sprechen Teacher cognition Thematic analysis Thematische Analyse communicative competence |
Veröffentlichungsdatum: | 07.06.2024 |
EAN: | 9783830948926 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 248 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Waxmann |
Untertitel: | Tasks and Digital Technologies in Foreign Language Learning in Primary School |
Produktinformationen "Supporting Young Learners in Speaking English"
How can technology-enhanced tasks be used to support oral communication in heterogeneous English as a Foreign Language (EFL) primary classrooms? This study explores pre-service and in-service teachers’ cognitions on the use of technology-enhanced foreign language learning tasks. The study investigates aspects of such tasks with a relevant impact on the development of learners’ oral communicative competence, criteria considered relevant for the design of such tasks for heterogeneous groups, and helpful support for creating and implementing such tasks.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen