Strategic Marketing Issues in Emerging Markets
Produktnummer:
185db2b926c22647a4b5476f1a9ee70782
Themengebiete: | Emerging Economies Marketing Issues Marketing Management Marketing in India and China Strategic Marketing |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 30.01.2019 |
EAN: | 9789811338861 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 372 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Adhikari, Atanu |
Verlag: | Springer Singapore |
Produktinformationen "Strategic Marketing Issues in Emerging Markets"
Presents the latest perspectives from industry and academiaCovers the entire gamut of strategic marketing issues in emerging marketsInvestigates actual business situations and coherently reflects on several business issues to provide a road map for marketing strategies

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen