Strategic Management and Online Selling
Royer, Susanne
Autor: | Royer, Susanne |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 02.11.2012 |
EAN: | 9780415652001 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 258 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Routledge |
Untertitel: | Creating Competitive Advantage with Intangible Web Goods |
Produktinformationen "Strategic Management and Online Selling"
This book focuses on Business to Customer business on the internet in order to consider how firms with similar specific characteristics are able to realise competitive advantages. The book presents a new perspective on strategic management theory.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen