Sports Sponsorship and Brand Development
Beck-Burridge, M., Walton, J.
Produktnummer:
1863a6ea4631514937967fb86c8eea7920
Autor: | Beck-Burridge, M. Walton, J. |
---|---|
Themengebiete: | brand marketing relationship marketing |
Veröffentlichungsdatum: | 07.11.2001 |
EAN: | 9780333925409 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 196 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Palgrave Macmillan UK |
Untertitel: | The Subaru and Jaguar Stories |
Produktinformationen "Sports Sponsorship and Brand Development"
Subaru and Jaguar provide outstanding examples of what can be achieved when brand development and relationship marketing are combined to create a world class brand. Subaru achieved victory in the World Rally Championship. Jaguar are now an important new player in Grand Prix racing. This book tells the inside stories behind these campaigns and brand building strategies, and will be of interest as compelling case studies of sports sponsorship and brand development.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen