Sociocultural Studies and Implications for Science Education
Produktnummer:
1866accead067a481d80c81909f00ec7e6
Themengebiete: | cultural-historical activity theory cultural studies multiplayer virtual environments science education second life sociocultural methods |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 30.07.2015 |
EAN: | 9789400742390 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 330 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | DeGennaro, Donna Milne, Catherine Tobin, Kenneth |
Verlag: | Springer Netherland |
Untertitel: | The experiential and the virtual |
Produktinformationen "Sociocultural Studies and Implications for Science Education"
The chapters included in this book address two major questions: what are some of the methodological and theoretical issues in sociocultural research in urban education and science education and what sort of questions do technological and virtual contexts raise for these types of research perspectives. The chapters build off Ken Tobin's personal history of sociocultural research in science education and as they do each chapter asks philosophical, sociological and/or methodological questions that inform our understanding of the challenges associated with conducting research in experiential and virtual contexts.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen