Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Serving All Urban Customers: A Marketing Approach to Water Services in Low- And Middle-Income Countries: Book 1 - Guidance for Government's Enabling Role

37,50 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 16A35519966
Autor: Sansom, Kevin
Themengebiete: Sociology
Veröffentlichungsdatum: 15.01.2004
EAN: 9781843800545
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 112
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Verlag: Wedc
Produktinformationen "Serving All Urban Customers: A Marketing Approach to Water Services in Low- And Middle-Income Countries: Book 1 - Guidance for Government's Enabling Role"
This book is one of a series of six publications that consider how water utilities working with other key stakeholders, can meet the needs and demands of urban water consumers - including the poor - through developing an understanding of the needs and demands of all consumer groups, and by the adaptation of marketing/commercial approaches. This book (Book 1) considers how governments can best support an enabling environment, both for utilities and other stakeholders, to work effectively towards improving services to all consumer groups.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen