Sensory Marketing
Hultén, Bertil
| Autor: | Hultén, Bertil |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 02.11.2015 |
| EAN: | 9781138914629 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 422 |
| Produktart: | Gebunden |
| Verlag: | Routledge |
| Untertitel: | Theoretical and Empirical Grounds |
Produktinformationen "Sensory Marketing"
Sensory Marketing offers a global view of the use of senses in marketing strategy based on consumers' perception and behaviour. Integrating the company constraints and classical approaches of branding and communication, the author presents sensory marketing as an emergent marketing paradigm in theory and practice. This book will be an important contribution that will provide useful reading for marketing scholars and consumer psychologists across the world.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen