Seeing and Believing
Philo, Greg
Autor: | Philo, Greg |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 28.06.1990 |
EAN: | 9780415036214 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 254 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Routledge |
Untertitel: | The Influence of Television |
Produktinformationen "Seeing and Believing"
Television has a powerful impact on our beliefs and is open to use as a political and propaganda tool. Greg Philo has taken a new approach to examining these issues by inviting groups of television viewers to write their own news programmes, based on news pictures from the 1984-5 British miners' strike.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen