Reconceptualising Learning in the Digital Age
Littlejohn, Allison, Hood, Nina
Produktnummer:
18070389233ca34da389808ea5b59098fc
Autor: | Hood, Nina Littlejohn, Allison |
---|---|
Themengebiete: | Digital Learning MOOCs Massive Open Online Course Open Education Open Learning Professional Learning internet and higher education learning and instruction online courses |
Veröffentlichungsdatum: | 20.04.2018 |
EAN: | 9789811088926 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 108 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Springer Singapore |
Untertitel: | The [Un]democratising Potential of MOOCs |
Produktinformationen "Reconceptualising Learning in the Digital Age"
This book situates Massive Open Online Courses and open learning within a broader educational, economic and social context. It raises questions regarding whether Massive Open Online Courses effectively address demands to open up access to education by triggering a new education order, or merely represent reactionary and unimaginative responses to those demands. It offers a fresh perspective on how we conceptualise learners and learning, teachers and teaching, accreditation and quality, and how these dimensions fit within the emerging landscape of new forms of open learning.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen