Public Relations and the History of Ideas
Moore, Simon
Autor: | Moore, Simon |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 02.01.2015 |
EAN: | 9780415634540 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 160 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Routledge |
Produktinformationen "Public Relations and the History of Ideas"
Public relations and the History of Ideas explores ten great works from the likes of Confucius, Plato, Luther and Jung. Although most of the works significantly precede Public Relations as a phrase or profession, all are in no doubt about the force of planned public communication and the power that lies with those managing the process.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen