Promoting Teacher Reflection in Second Language Education
Farrell, Thomas S. C.
| Autor: | Farrell, Thomas S. C. |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 12.12.2014 |
| EAN: | 9781138025042 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 156 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | Routledge |
| Untertitel: | A Framework for TESOL Professionals |
Produktinformationen "Promoting Teacher Reflection in Second Language Education"
Taking the concept and the practice of reflective teaching forward, this book introduces a well-structured, flexible framework for use by teachers at all levels of development, from pre-service to novice to the most experienced. The framework outlines five levels of reflective practice-Philosophy; Principles; Theory-of-Practice; Practice; Beyond Practice-and provides specific techniques for teachers to implement each level of reflection in their work. Designed to allow readers to take either a deductive approach, moving from theory-into-practice, or an inductive approach where they start from a practice-into-theory position, the framework can be used by teachers alone, in pairs, or in a group.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen