Programming 2D Games
Kelly, Charles
| Autor: | Kelly, Charles |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 21.06.2012 |
| EAN: | 9781466508682 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 440 |
| Produktart: | Gebunden |
| Verlag: | A K Peters/CRC Press |
Produktinformationen "Programming 2D Games"
Most of today's commercial games are written in C++ and are created using a game engine. Addressing both of these key elements, this text provides a complete, up-to-date introduction to game programming. As game programming techniques are introduced, readers learn how to incorporate them into their own game engine and discover how to use the game engine to create a complete game. Every topic is explained theoretically and with working code examples. The example programs for each chapter are available online.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen