Pour
Young, Lauren
| Autor: | Young, Lauren |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 27.09.2011 |
| EAN: | 9781937443023 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 84 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | Writers of the Round Table Press |
| Untertitel: | Marketing Success Starts with the Right Ingredients |
Produktinformationen "Pour"
Pour - Marketing Success Starts With the Right Ingredients is the first of four books in the Freshly Baked Communications series for marketing excellence. Pour, along with Stir, Watch, and Serve, offers substantial and easy-to-understand advice to consider when promoting a brand to leave a memorable and favorable impression within your industry. Pour will show novice and accomplished entrepreneurs how to: --Gain exposure and credibility with their clients to drive brand engagement and brand loyalty --Understand if you are using the right tactics to market to your target audience --Market to society as a whole (it's really simple!)
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen