Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Haben Sie Fragen? Einfach anrufen, wir helfen gerne: Tel. 089/210233-0
oder besuchen Sie unser Ladengeschäft in der Pacellistraße 5 (Maxburg) 80333 München
+++ Versandkostenfreie Lieferung innerhalb Deutschlands
Haben Sie Fragen? Tel. 089/210233-0

Political Advertising in Western Democracies

106,30 €*

Versandkostenfrei

Produktnummer: 16A3514031
Autor: Holtz-Bacha, Christina Kaid, Lynda Lee
Veröffentlichungsdatum: 14.12.1994
EAN: 9780803953529
Sprache: Englisch
Seitenzahl: 252
Produktart: Kartoniert / Broschiert
Herausgeber: Holtz-Bacha, Christina
Verlag: Sage Publications
Untertitel: Parties and Candidates on Television
Produktinformationen "Political Advertising in Western Democracies"
In recent years political campaigns in Western democracies have relied increasingly upon television advertising to promote candidates and/or political parties. Campaigns in North America were the first to channel political messages in this way and many European campaigns have been based on the United States models. This comparative analysis highlights the differences and the similarities of campaigns in Western democracies. The various campaign styles, their methods and approaches reflect the unique political and cultural traditions of each country. Written by renowned contributors, the chapters are based on the most recent campaigns in the countries represented.
Bücherregal gefüllt mit juristischen Werken

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?

Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl

Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München

Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen