Persuasive Technology
Produktnummer:
183684d4f92490426994a6506a1e6ea8fb
Themengebiete: | autonomy behavior change e-coaching empirical studies ethics gamification healthcare human-computer-interaction interaction design ubiquitous and mobile computing |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 23.03.2016 |
EAN: | 9783319315096 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 366 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | De Ruyter, Boris Fuchsberger, Verena Meschtscherjakov, Alexander Murer, Martin Tscheligi, Manfred |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | 11th International Conference, PERSUASIVE 2016, Salzburg, Austria, April 5-7, 2016, Proceedings |
Produktinformationen "Persuasive Technology"
This book constitutes the refereed proceedings of the 11th International Conference on Persuasive Technology, PERSUASIVE 2016, held in Salzburg, Austria, in April 2016. The 27 revised full papers and 3 revised short papers presented were carefully reviewed and selected from 73 submissions. The papers are grouped in topical sections on individual differences, theoretical reflections, prevention and motivation, methods and models, games and gamification, interventions for behavior change, and design strategies and techniques.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen