Performing Arts as High-Impact Practice
Produktnummer:
18963bbe056d6a463cb11ddff91433cbc7
Themengebiete: | Association of American Colleges and Universities Liberal Education and America’s Promise STEAM education Strategic National Arts Alumni Project liberal arts education performing arts in higher education |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 25.01.2019 |
EAN: | 9783030102906 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 312 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Hayford, Michelle Kattwinkel, Susan |
Verlag: | Springer International Publishing |
Produktinformationen "Performing Arts as High-Impact Practice"
Looks to expand the emphasis on STEM education to STEAM (science, technology, engineering, arts, mathematics) education and the role of creativity for all majors Explores how the performing arts contribute to high impact practice and recommends the implementation of best practices in the role of the performing arts in liberal educationCase studies provide a roadmap for educators to leverage the performing arts in higher education classrooms, increasing performing arts participation in general education

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen