New Media, Old Media
Themengebiete: | Elektronische Medien Englische Bücher / Politik- u. Sozialwissenschaft Medien, Neue Mediengeschichte Neue Medien Populärkultur Trivialkultur |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 03.09.2015 |
EAN: | 9781138021105 |
Auflage: | 002 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 754 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Keenan, Thomas Kyong Chun, Wendy Hui Watkins Fisher, Anna |
Verlag: | Routledge |
Untertitel: | A History and Theory Reader |
Produktinformationen "New Media, Old Media"
This much-expanded and updated second edition of New Media, Old Media brings together original and classic essays that explore the tensions of old and new in digital culture. Touching on topics including media archaeology, archives, software studies, surveillance, big data, social media, organized networks, digital art, and the Internet of Things, this newly revised critical anthology is essential reading for anyone studying the cultural impact of new and digital media.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen