New Luxury Management
Produktnummer:
18a156e7fde9484111a2b4a4f11b929c74
Themengebiete: | distribution global intangible luxury services value chain |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 15.07.2018 |
EAN: | 9783319824154 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 311 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Pini, Fabrizio Maria Rigaud-Lacresse, Emmanuelle |
Verlag: | Springer International Publishing |
Untertitel: | Creating and Managing Sustainable Value Across the Organization |
Produktinformationen "New Luxury Management"
Presenting a vision of the luxury sector and its management, this edited book describes “the new luxury” through a comprehensive view of the value chain, from concept to market. The authors argue that the main characteristics of “luxury” are linked to specific resources and competencies found throughout the value chain and that value is a result of the interaction between the brand and stakeholders, and more precisely with their clients. Taking an interdisciplinary approach, New Luxury Management encompasses both strategic and functional aspects of luxury management, providing innovative solutions to the successful creation and management of value across the organization, from leadership, human resources, financial management, marketing and economic perspectives.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen