Multimodal Analysis of User-Generated Multimedia Content
Shah, Rajiv, Zimmermann, Roger
Produktnummer:
18ec87c03ece344f379c1e7e31f36d8c2a
Autor: | Shah, Rajiv Zimmermann, Roger |
---|---|
Themengebiete: | Multimedia Multimodal Analysis Semantics and Sentics Analysis Social Media User-Gererated Content |
Veröffentlichungsdatum: | 12.09.2017 |
EAN: | 9783319618067 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 263 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer International Publishing |
Produktinformationen "Multimodal Analysis of User-Generated Multimedia Content"
Detailed summary of multimodal analysis of user-generated multimedia content literatureProposed frameworks for several significant multimedia systems based on user-generated content Leveraging multimodal information in solving several significant multimedia analytics problems

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen