Microeconomics, Competition and Strategic Behaviour
Münter, Markus Thomas
Produktnummer:
18b761d58d880f45329da8870fda9a26ba
Autor: | Münter, Markus Thomas |
---|---|
Themengebiete: | Mikro Mikroökonomie behavioural economics customer behaviour decisions under risk firms firms size international network effects products |
Veröffentlichungsdatum: | 05.09.2022 |
EAN: | 9783825259082 |
Auflage: | 1 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 416 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | UTB |
Untertitel: | Strategy and Decision-Making in Markets |
Produktinformationen "Microeconomics, Competition and Strategic Behaviour"
Microeconomics is not applied math – frameworks in this book are regularly in use in daily managerial practice and strategic decision-making. Numerous case studies cover price discrimination, economies of scale, digital business models, game theory, dealing with uncertainty, entry barriers or sunk costs – all of which are crucial for understanding market dynamics and competitive behaviour.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen