Metacognitive and Cognitive Strategy Use in Reading Comprehension
Zhang, Limei
Produktnummer:
181d5bf4070cbd40c1aefc509b448dff81
Autor: | Zhang, Limei |
---|---|
Themengebiete: | Chinese college students EFL reading performance English as foreign language Metacognitive strategies Reading test strategy use questionnaire cognitive strategies confirmatory factor analysis gender differences in reading language use framework structural equation modelling |
Veröffentlichungsdatum: | 20.10.2017 |
EAN: | 9789811063244 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 166 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Springer Singapore |
Untertitel: | A Structural Equation Modelling Approach |
Produktinformationen "Metacognitive and Cognitive Strategy Use in Reading Comprehension"
Investigates the relationships between strategy use and reading test performance using a large sample of Chinese college-level test takersDemonstrates how the confirmatory factor analysis approach can be employed to investigate the underlying structure of EFL reading testsHighlights the pedagogical implications for school instructors, especially in terms of teaching second/foreign language reading skills

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen