Measurable Results
Arnott, John
| Autor: | Arnott, John |
|---|---|
| Veröffentlichungsdatum: | 30.03.2020 |
| EAN: | 9781946629661 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 166 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | Performance Publishing Group |
| Untertitel: | Stop Wasting Money and Start Seeing Growth Today |
Produktinformationen "Measurable Results"
In a world where the rules of marketing seem to change every week, how can you build a strategic plan to grow your business? You need a marketing plan that gives you results you can measure - a data-driven approach tailored to your unique business. In just four simple steps, John Arnott will teach you how to get marketing results, by: building a strong online presence, getting real leads, nurturing them to a sale, and managing your online community. With clear, actionable steps and a plan to analyze your results to ensure you're on the right path, Measurable Results will give you everything you need to see real results in your business.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen