Managing For Results
Drucker, Peter
| Autor: | Drucker, Peter |
|---|---|
| Themengebiete: | Management / Strategisches Management Strategisches Management Unternehmensstrategie / Strategisches Management Wirtschaft / Allgemeines, Einführung, Lexikon |
| Veröffentlichungsdatum: | 28.04.1999 |
| EAN: | 9780750643917 |
| Sprache: | Englisch |
| Seitenzahl: | 238 |
| Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
| Verlag: | Routledge |
Produktinformationen "Managing For Results"
Managing for Results demonstrates Drucker's particular genius for breaking through conventional outlooks and opening up new perspectives for ultimate profits in the world of business. What must be done to make the organization perform, prosper and grow - what the executive, the maker of decisions, must do to move the enterprise forward - is the subject of this book. It will be of great value to students of management as well as executives in industry and commerce, and it deals skilfully and perceptively with economic tasks which every business has to tackle in order to achieve sound performance and economic results.
Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen