Managing Enterprise Content: A Unified Content Strategy
Rockley, Ann, Cooper, Charles
Autor: | Cooper, Charles Rockley, Ann |
---|---|
Themengebiete: | Content Management Datensicherheit / Netz Datenverarbeitung / Anwendungen / Betrieb, Verwaltung E-Business E-Venture Electronic Commerce - E-Commerce Informatik Internet / Electronic Commerce Internet / Programmierung Internet / Publishing, Web-Site-Design Knowledge Management Management / Content Management Management / Wissensmanagement Net Economy Netzwerk (elektronisch) Programmieren (EDV) Wirtschaft / Wirtschaftsmathematik Wirtschaftsmathematik Wirtschaftsrechnen Wissensmanagement |
Veröffentlichungsdatum: | 16.02.2012 |
EAN: | 9780321815361 |
Auflage: | 002 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 384 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | New Riders |
Produktinformationen "Managing Enterprise Content: A Unified Content Strategy"
We can't just design content for one channel, device or medium anymore; we need to design responsive structured content to reach customers anytime, anywhere, and on any device. And we can't do that until we can define how each element associated with a content object should be effectively written to respond to different customer needs and context of the content as well as changes in display and different capabilities of devices. This book presents a unified content strategy model.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen