Luxury Brands in China and India
Bryson, Douglas, Atwal, Glyn
Autor: | Atwal, Glyn Bryson, Douglas |
---|---|
Themengebiete: | Absatz / Marketing Asien / Wirtschaft, Technik, Verkehr Betriebslehre / Industriebetriebslehre Betriebswirtschaft - Betriebswirtschaftslehre Branding (wirtschaftlich) Business / Management China Indien Industriebetriebslehre International (Wirtschaft) Management Marke / Branding Marketing Marketing / Branding Marktforschung Vermarktung Vorderindien Wirtschaft |
Veröffentlichungsdatum: | 10.07.2017 |
EAN: | 9781137547132 |
Auflage: | 001 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 276 |
Produktart: | Gebunden |
Verlag: | Palgrave Macmillan Palgrave Macmillan UK |
Produktinformationen "Luxury Brands in China and India"
This book provides an analysis of the luxury industry in two of the world¿s biggest and evolving markets, and identifies and discusses the key issues and dynamics in transforming their luxury landscapes. By discussing the elements that are most likely to dominate boardroom agendas, the pragmatic implications for both strategic and marketing planning are made clear. Special emphasis is placed upon well-contemplated responses to luxury brand marketing challenges that executives are likely to face as they push their brands to adapt and thrive in these shifting markets.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen