Lüks Markalar ve Sosyal Medya Kullan¿m¿
Aksu, Simge
Autor: | Aksu, Simge |
---|---|
Veröffentlichungsdatum: | 22.07.2014 |
EAN: | 9783639670066 |
Sprache: | Türkisch |
Seitenzahl: | 108 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Türkiye Alim Kitaplar¿ |
Produktinformationen "Lüks Markalar ve Sosyal Medya Kullan¿m¿"
Bu çal¿¿mada lüks ürün segmentinde oldukça zengin marka kategorisine sahip olan Louis Vuitton Moet Hennessy (LVHM) grubun sosyal medyada nas¿l faaliyetler gerçekle¿tirdikleri incelenmi¿tir. Lüksün ulä¿lmas¿ zor do¿as¿ ile sosyal medyan¿n herkese aç¿k yap¿s¿n¿n bir uyum haline yol al¿p almad¿¿¿n¿n sorguland¿¿¿ bu süreçte, markalar¿n Facebook üzerinde ne gibi faaliyetler gerçekle¿tirdikleri arät¿rma sorusunu olu¿turmu¿tur. Edilen sonuçlar farkl¿ kategorilerde lüks markalar¿n sosyal medyada nas¿l varl¿k gösterdiklerini aç¿klamaya çal¿¿m¿¿t¿r.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen