Learning to Teach with Assessment
Jiang, Heng
Produktnummer:
186a1f0314d5f7457dbbbac4e0d20276a0
Autor: | Jiang, Heng |
---|---|
Themengebiete: | Chinese teacher identity Chinese teaching in rural area assessment analysis learning and instruction learning outcomes learn to teach teaching effectiveness teach with assessment |
Veröffentlichungsdatum: | 16.01.2015 |
EAN: | 9789812872715 |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 124 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Verlag: | Springer Singapore |
Untertitel: | A Student Teaching Experience in China |
Produktinformationen "Learning to Teach with Assessment"
This ethnography asks the question, what does learning to teach mean to student teachers and to those around them in an exam-driven rural school in China? The author writes of the process of using the assessment as a tool for teacher learning, understanding disadvantaged students in the community of practice, and of beginning teachers seeking their identities. She offers a perspective of learning to teach with assessment instead of for assessment, and examines how it shapes the learn-to-teach experiences.

Sie möchten lieber vor Ort einkaufen?
Sie haben Fragen zu diesem oder anderen Produkten oder möchten einfach gerne analog im Laden stöbern? Wir sind gerne für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Juristische Fachbuchhandlung
Georg Blendl
Parcellistraße 5 (Maxburg)
8033 München
Montag - Freitag: 8:15 -18 Uhr
Samstags geschlossen